Profielinstellingen en opties aanpassen (Ring Fit Adventure)
De informatie in dit artikel legt uit hoe je profielinstellingen en opties kunt aanpassen in 'Mijn menu' in Ring Fit Adventure.
In 'Mijn menu' kun je de richtingsstick op de Joy-Con (R) gebruiken om te bewegen, op de X-knop drukken om te bevestigen en op de A-knop drukken om te annuleren.