Trainers die, voordat ze update Ver. 1.2.0 van Pokémon Scarlet of Pokémon Violet hadden uitgevoerd, in een Tera Raid Battle een ei hadden gevangen in plaats van Walking Wake of Iron Leaves, kregen te maken met een bug die ze ervan weerhield deze Pokémon te vangen.
Dit probleem is verholpen vanaf Ver. 1.3.0. Trainers die in plaats van Walking Wake of Iron Leaves zulke eieren hadden gevangen, kunnen deze Pokémon nu vangen. Voer een update uit voor Pokémon Scarlet of Pokémon Violet om de meest recente versie te ontvangen.
Bovendien zullen de Tera Raid Battle Events voor deze twee Pokémon opnieuw plaatsvinden, rond dezelfde tijd als de release van deze game-update. Kijk voor meer informatie over Tera Raid Battle Events op deze pagina.