Zo werk je Pokémon Scarlet en Pokémon Violet bij
Belangrijk: om de updategegevens naar versie 3.0.1 te downloaden heb je ongeveer 5,2 GB vrije ruimte nodig in het systeemgeheugen van je Nintendo Switch-systeem of op een microSD-kaart. Ga naar deze pagina voor meer informatie over het controleren van het geheugen en het beheren van opgeslagen gegevens.
Trainers die de DLC The Hidden Treasure of Area Zero hebben gekocht, kunnen nu op avontuur gaan in deel 2: The Indigo Disk. Klik hier voor meer informatie over deel 2: The Indigo Disk.
Voor Trainers die The Hidden Treasure of Area Zero niet hebben gekocht, kunnen er extra Pokémon verschijnen via lokale of onlinespelstanden.
Trainers die de DLC The Hidden Treasure of Area Zero hebben gekocht, kunnen nu op avontuur gaan in deel 1: The Teal Mask. Klik hier voor meer informatie over deel 1: The Teal Mask.
Trainers die, voordat ze update Ver. 1.2.0 van Pokémon Scarlet of Pokémon Violet hadden uitgevoerd, in een Tera Raid Battle een ei hadden gevangen in plaats van Walking Wake of Iron Leaves, kregen te maken met een bug die ze ervan weerhield deze Pokémon te vangen.
Dit probleem is verholpen. Trainers die in plaats van Walking Wake of Iron Leaves zulke eieren hadden gevangen, kunnen deze Pokémon nu vangen.
Bovendien zullen de Tera Raid Battle Events voor deze twee Pokémon opnieuw plaatsvinden, rond dezelfde tijd als de release van deze game-update. Kijk voor meer informatie over Tera Raid Battle Events op deze pagina.
De deadline voor inschrijvingen voor Friendly Competitions in de Online Competitions-sectie van het Battle Stadium is gewijzigd.