Zo verbind je Pokémon Scarlet en Pokémon Violet met Pokémon GO
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je Pokémon Scarlet en Pokémon Violet op de Nintendo Switch verbindt met de Pokémon GO-app voor smartapparaten.