Veelgestelde vragen over Pokémon HOME
Pokémon HOME is een clouddienst die gebruikt kan worden via een Nintendo Switch-systeem en compatibele mobiele apparaten. Met Pokémon HOME kun je Pokémon overbrengen tussen compatibele games, Pokémon ruilen als je onderweg bent, Pokémon HOME-punten verzamelen, speciale Verrassingscadeau Pokémon ontvangen en meer.
De mobiele versie van Pokémon HOME kan verbonden worden met de mobiele app Pokémon GO.
Zowel de Nintendo Switch-versie als de mobiele versie van Pokémon HOME kan gebruikt worden in combinatie met de Nintendo 3DS-software Pokémon Bank.
Je hebt een Nintendo-account nodig om de Nintendo Switch-versie van Pokémon HOME te gebruiken.
Kan ik Pokémon HOME gebruiken op meerdere smartapparaten of Nintendo Switch-systemen?
Als je een Nintendo-account hebt gekoppeld, kun je je Pokémon HOME-account gebruiken via één smartapparaat en meerdere Nintendo Switch-systemen.
Wat is het verschil tussen de Nintendo Switch-versie en de smartapparaatversie van Pokémon HOME?
Sommige functies zijn specifiek voor elke versie van Pokémon HOME. Bekijk onze informatie over het verschil tussen de twee versies als je meer wilt weten.