Wat kan ik aansluiten op de USB-poort van de Nintendo Switch-houder?
Je kunt de Nintendo Switch-Pro-controller of de Joy-Con-controllers (als ze aan de oplaadbare Joy-Con-houder zijn vastgemaakt) opladen door de controller of het accessoire met een USB-oplaadkabel aan te sluiten op de USB-poort van de Nintendo Switch-houder.