Voorkeuren voor inlogmethodes van je Nintendo-account wijzigen
3. Je wordt mogelijk gevraagd om je identiteit te bevestigen door je wachtwoord opnieuw in te voeren, opnieuw te authenticeren met een toegangssleutel en/of door je e-mailadres te verifiëren.
4. Wellicht heb je een extra code nodig om de tweestapsverificatie te voltooien. Open de Google Authenticator-app op je smartphone of tablet, voer de code in die wordt weergegeven en kies INVOEREN.