Zo kun je Joy-Con-controllers synchroniseren
Stapsgewijze instructies voor het synchroniseren van Joy-Con-controllers met een systeem in de Nintendo Switch-familie.
Het systeem moet aan staan. Het is niet mogelijk om een Joy-Con-controller te synchroniseren als het systeem in de slaapstand staat.
Ga naar het HOME-menu, kies CONTROLLERS en vervolgens SPEELSTIJL/VOLGORDE WIJZIGEN. Wanneer het volgende scherm wordt weergegeven, moet je de SYNC-knop op de Joy-Con die je wilt synchroniseren, minimaal één seconde ingedrukt houden.