Veelgestelde vragen over het koppelen van controllers
Voorbeeld: Vier spelers kunnen elk één linker-Joy-Con en één rechter-Joy-Con gebruiken.
Voorbeeld: Vier spelers kunnen de Joy-Con-controllers aan een Joy-Con-houder gebruiken.
De limiet van het maximale aantal verbonden controllers is niet alleen afhankelijk van het type van de controllers, maar ook van de functies die gebruikt worden op de controllers, en of er gebruik wordt gemaakt van lokale communicatie.
Wanneer de Joy-Con als draadloze controllers worden gebruikt, is de houding afhankelijk van de singleplayer- of multiplayer-opties van de betreffende software. Klik hier om de houding van de Joy-Con-controllers te veranderen.