Zo kun je de bewegingsbesturing kalibreren op de Nintendo Switch
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de bewegingsbesturing op een Nintendo Switch-systeem kunt kalibreren.
Let op: Wellicht komt onze informatie over het kalibreren van controllers ook van pas.
Let op: Als de richtingsstick op de Joy-Con niet goed reageert, komt onze informatie over het oplossen van problemen misschien ook van pas.