Zo kun je de pincode van het Ouderlijk toezicht wijzigen
Zodra het Nintendo Switch-systeem is gekoppeld aan de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ op een smartapparaat, kan de pincode alleen worden gewijzigd via de app op een smartapparaat.
Wil je het Nintendo Switch-systeem of je smartapparaat gebruiken om de pincode van het Ouderlijk toezicht te wijzigen?