Opmerking
De game begint standaard met de bewegingsbesturing als je begint met twee losse Joy-Con-controllers. Als je de game bent begonnen met de knoppenbesturing en wilt overschakelen naar bewegingsbesturing, kun je de onderstaande stappen volgen.
De game begint standaard met de knoppenbesturing als je begint in de handheldstijl of met een Nintendo Switch-Pro-controller.