Authenticatie via een toegangssleutel beheren voor een Nintendo-account
Kies TOEGANGSSLEUTELS en vervolgens BEWERKEN.
4. Mogelijk wordt je gevraagd om je identiteit te bevestigen door je e-mailadres te verifiëren.
Kies TOEGANGSSLEUTELS.
4. In het gedeelte 'Geregistreerde toegangssleutels' vind je welke toegangssleutel je geregistreerd hebt en aan welke apparaten ze gekoppeld zijn.
Ga naar accounts.nintendo.com en log in op je Nintendo-account.
4. In het gedeelte 'Geregistreerde toegangssleutels' kies je WISSEN naast de toegangssleutel die je wilt wissen.