Inloggen op een Nintendo-account met een Nintendo Network ID niet mogelijk
3. Als je verificatie in twee stappen hebt geactiveerd, wordt je gevraagd om nog een code in te voeren. Open de Google Authenticator-app op je smartphone of tablet, voer de code in die in de app wordt weergegeven en kies VERIFIËREN.