Land/regio van je Nintendo-account wijzigen
Belangrijk: De land/regio-instellingen voor kinderaccounts (15 jaar en jonger) kunnen niet afzonderlijk worden gewijzigd. Als de beheerder van de familiegroep diens eigen land/regio-instelling wijzigt, worden de land/regio-instellingen van de kinderaccounts in de familiegroep automatisch bijgewerkt.