Suggesties voor vriendenlijst van een Nintendo-account beheren
Als je bent ingelogd, kun je de instellingen voor suggesties voor je vriendenlijst bijwerken of, als je een beheerder in een familiegroep bent, de instelling bijwerken voor alle accounts onder toezicht in de familiegroep.