Wat heb ik nodig om de RSS-feed met Nintendo-nieuws te lezen?
Je hebt een RSS-lezer nodig om toegang te krijgen tot de RSS-feed. Om je aan te melden, klik je op de link van de feed en kopieer je het adres (de URL) van het RSS-bestand en plak je het in je RSS-lezer.