Wat is RSS?
RSS staat voor 'Really Simple Syndication'. Het is een populaire standaard die wordt gebruikt bij het publiceren van regelmatig bijgewerkte informatie, zoals nieuws. Nadat je je aanmeldt voor de RSS-feed, krijg je automatisch een melding als er nieuws verschijnt, zonder dat je de Nintendo-website hoeft te bezoeken.