Berichten op de Wii U GamePad
Berichten op de Wii U GamePad houden je op de hoogte over onlangs ontvangen software, aanbiedingen en andere speciale content die door Nintendo wordt verstuurd. Je kunt die berichten ontvangen op de Wii U GamePad terwijl het Wii U-systeem is uitgeschakeld.
Als je een bericht ontvangt, maakt de Wii U GamePad een geluid en het bericht verschijnt ook kort op het GamePad-scherm. Het volume van het berichtgeluid staat los van het volume van de Wii U GamePad, en je kunt het aanpassen via SYSTEEMINSTELLINGEN.
Berichten die je hebt ontvangen, kun je ook later bekijken in het snelstartmenu. Houd er rekening mee dat berichten op de Wii U GamePad niet hetzelfde zijn als de berichten die je kunt bekijken in het Wii U-menu en het HOME-menu.
Je kunt de instellingen voor berichten op de Wii U GamePad aanpassen door eerst SYSTEEMINSTELLINGEN en dan ENERGIEVERBRUIK te kiezen.
Voor deze functie heb je Wii U-systeemsoftware 5.0.0E of hoger nodig. Ga naar 'Systeemupdates' voor meer informatie over systeemupdates.