Foutcode: 102-2882, 102-2883
Wanneer je de online functies van een softwaretitel probeert te gebruiken, worden foutcode 102-2882 of 102-2883 en het bericht "Deze onlinedienst is niet meer beschikbaar. Bedankt voor je interesse." weergegeven.
Met ingang van 8 april 2024 zijn online spelen en andere functies die onlinecommunicatie gebruiken beëindigd voor Wii U-software.