Foutcode 160-1710
Een klein aantal fans dat op de Wii U speelt, kan foutcode 160-1710 te zien krijgen, die ervoor zorgt dat het systeem niet helemaal naar behoren werkt. We werken aan een oplossing voor dit probleem.
Totdat we een oplossing voor dit probleem hebben gevonden, kan iedereen die deze foutcodes te zien krijgt, contact met ons opnemen voor hulp en reparatiemogelijkheden.