Een spel weergeven in de progressive scan-stand
Om een spel weer te kunnen geven in de progressive scan-stand, moet het Wii-systeem ingesteld zijn op '480p' in het Wii-instellingenmenu. Klik hier voor meer informatie daarover.
Let op: wanneer je eenmaal toegang hebt gekregen tot de progressive scan-stand, zal het Wii-systeem de volgende keer dat je een spel speelt dat compatibel is met progressive scan automatisch overschakelen naar de progressive scan-stand. Dat betekent dus dat alle met progressive scan compatibele spellen dus voortaan via progressive scan afgespeeld zullen worden.