Geheugenbeheer
In het geheugenbeheer van je Wii-systeem kun je gegevens beheren die in het interne geheugen van je Wii of op SD-kaarten, Nintendo GameCube-geheugenkaarten en de specifieke kanalen is opgeslagen. Hieronder vind je gedetailleerde uitleg over de verschillende mogelijkheden.
Zet het Wii-systeem aan.
2. Kies in het Wii-menu voor de Wii-knop linksonder om het Wii-optiemenu te openen.
Selecteer Wii in het 'Opgeslagen gegevens'-scherm om gegevens te bekijken die op de Wii zijn opgeslagen.
Selecteer 'Wii'.
3. Alle spelgegevens die op je Wii zijn opgeslagen (inclusief Virtual Console-spellen) zijn hier als pictogrammen zichtbaar.
Deze optie wordt gebruikt om ALLE kanalen en ALLE opgeslagen data die aan het Wii-systeem zijn toegevoegd te verwijderen. Dit zal het systeemgeheugen volledig leeg maken en het Wii-systeem terugbrengen in de staat waarin je het gekocht hebt. Let op: als je ook in het bezit bent van een Wii-winkelaccount, dien je die informatie eerst te verwijderen (klik hier voor instructies).
Als Ouderlijk toezicht is ingesteld, voer dan de juiste pincode in.
5. Als je zeker weet dat je het systeemgeheugen van je Wii-systeem wilt wissen, klik dan op 'Wissen'.