Geluid
Hier kun je de geluidsinstelling van de Wii aanpassen. Let op: om gebruik te kunnen maken van stereo of surround, dien je over apparatuur te beschikken die deze geluidstypes kan weergeven (zoals een stereo tv of 'home theater').