Het Wii-systeem aansluiten op externe luidsprekers
Het Wii-systeem biedt ondersteuning voor Dolby Pro Logic II, voor gesimuleerde surround sound. Als je een stereo-installatie met surround-soundondersteuning bezit en gebruik wilt maken van deze functie, dien je de geluidsinstelling in het optiemenu van het Wii-systeem aan te passen. Klik hier voor meer informatie over het aanpassen van deze instelling.