De meest recente software voor de nintendo Wi-Fi USB Connector
Als je de Nintendo Wi-Fi USB Connector al met succes hebt geconfigureerd en je Wii-systeem met het internet hebt kunnen verbinden, dan is het niet nodig een andere versie van de software te downloaden en te installeren. Dit maakt de verbinding niet beter en het is daarom niet aan te raden als je al een werkende verbinding hebt.
Belangrijk! Eerdere installaties van de software moeten ongedaan worden gemaakt, voordat je de software bijwerkt met een nieuwere versie.
(Zie de informatie onderaan deze paragraaf, voor hulp bij het downloaden en installeren van de software.)
Je wordt gevraagd of je het bestand wilt 'Openen' of 'Opslaan'.
3. Klik op 'Openen'. Als de download van het bestand voltooid is, verschijnt een venster waarin één bestandsmap te zien is. (Als je het bestand wilt opslaan voor later gebruik, of wanneer de optie 'Openen' niet werkt, kies dan 'Opslaan' en onthoud waar je het bestand op je computer hebt opgeslagen. Na het downloaden kun je het bestand daar vinden en het installatieproces vervolgen.)
5. Scroll naar beneden in de lijst met bestanden, tot je 'Setup.exe' hebt gevonden en dubbelklik op dit bestand om het installatieproces te starten.