Foutmelding 50300-50399
De verbindingsinstellingen van het Wii-systeem kloppen niet. De fout kan zitten in het SSID (de naam) van je netwerk, WEP- of WPA-sleutels, of de handmatige instellingen die je hebt ingevoerd.