Foutmeldingen 52100-52199
Uit onze ervaringen blijkt dat je mogelijk je DNS-instellingen handmatig moet invoeren op het Wii-systeem om verbinding te kunnen maken met het internet. Volg de onderstaande stappen op je pc, om erachter te komen wat deze instellingen zijn.
Typ 'IPCONFIG/ALL' en druk op Enter.
5. Voer op het Wii-systeem exact dezelfde waarden in voor Primary DNS en Secondary DNS.