Als het systeem niet is ingesteld op de beeldverhouding van de televisie, zal het beeld uitgerekt lijken. Probeer de Beeldverhouding in te stellen op het Wii-systeem, zodat de instelling overeenkomt met die van de tv. Klik hier voor instructies.