De knoppen reageren niet
Als het probleem niet opgelost kon worden aan de hand van de bovenstaande informatie, moet de Wii-afstandsbediening gerepareerd worden. Neem contact op met Nintendo om mogelijke oplossingen te bespreken. Ga naar de contactpagina voor de juiste contactinformatie.