De knoppen zijn plakkerig
Probeer de knoppen van de Wii-afstandsbediening schoon te maken aan de hand van de onderstaande schoonmaakinstructies. Zorg dat je de aanwijzingen nauwkeurig opvolgt.
Als de knoppen, na ze schoongemaakt te hebben, nog steeds plakkerig aanvoelen, dient de Wii-afstandsbediening vervangen te worden. Uit onze ervaringen is gebleken dat dit type probleem doorgaans veroorzaakt wordt door fysieke beschadiging en daarom niet onder Nintendo's garantie valt. Je kunt een vervangende Wii-afstandsbediening kopen in winkels die Nintendo-producten verkopen.