Fotokanaal: graffiti
Let op: houd de Wii-afstandsbediening dichter bij de tv om het formaat van de stift of stempel te vergroten. Houd de Wii-afstandsbediening verder van de tv af om het formaat van de stift of stempel te verkleinen. Kantel de Wii-afstandsbediening om de stift of stempel te roteren.