Fotokanaal: puzzel
Als je deze optie kiest, wordt je foto in stukjes verdeeld. Let op: je moet de puzzel eerst met zes stukjes oplossen, voordat je mag proberen een moeilijkere puzzel met meer stukjes, op te lossen.