Mii-personagekanaal: de zaal gebruiken
1. Richt in het Wii-menu met je Wii-afstandsbediening op het Mii-personagekanaal en druk op de A-knop. Kies vervolgens voor 'Beginnnen'.
2. Als je al een Mii-personage hebt gemaakt, kom je in de zaal terecht. Hieronder staan de verschillende opties, die tot je beschikking staan in de zaal.