Mii-personagekanaal: je eerste Mii-personage maken
1. Richt in het Wii-menu met je Wii-afstandsbediening op het Mii-personagekanaal en druk op de A-knop.
6. Kies het lichaamstype-pictogram, tweede van links, om de lengte en het gewicht van je Mii-personage te veranderen met twee schuifbalken.
8. Als je klaar bent met het invoeren van de personagenaam, kies je voor 'Oké'. Vervolgens mag je kiezen of je wilt dat het personage migreert. Als de migratieoptie aan staat, laat het Mii-personage zich zien op het plein van andere Wii-systemen. Hierbij wordt geen persoonlijke informatie overgedragen aan andere Wii-gebruikers.