Nieuwskanaal
Een gedeelte van de online-diensten die werden aangeboden via het Wii-systeem, zijn per 28 juni 2013 beëindigd. Dit kanaal is niet langer beschikbaar, zelfs als het opgestart wordt in het Wii-menu.