Wii-netwerkdiensten: gedeeltelijke beëindiging
We willen je bedanken voor je trouwe gebruik van onze producten en je er op wijzen dat een deel van de online-diensten die worden aangeboden op het Wii-systeem per 28 juni 2013 zijn beëindigd. Wij bieden onze excuses aan degenen die gebruikmaken van deze diensten.
Vanaf 28 juni 2013 zijn de bovenstaande diensten niet langer beschikbaar, zelfs niet als ze worden opgestart vanuit het Wii-menu.
Daarnaast is het zo dat, hoewel de volgende diensten nog steeds toegankelijk zullen zijn, functies die gebruik maken van WiiConnect24 niet langer beschikbaar zullen zijn.