Weerkanaal
Een gedeelte van de online-diensten die werden aangeboden via het Wii-systeem, zijn per 28 juni 2013 beëindigd. Dit kanaal is niet langer beschikbaar, zelfs als het opgestart wordt in het Wii-menu.
In dit kanaal* kun je locale en wereldwijde weersverwachtingen bekijken. Als je Wii met het internet verbonden is, downloadt de Wii automatisch de meest recente weersinformatie. Gebruik de Wii-afstandsbediening om de wereldbol rond te draaien en bekijk het weer aan de andere kant van de stad of aan de andere kant van de wereld!