Nintendo of Europe GmbH Club Nintendo-actie: Super Smash Bros. - Algemene voorwaarden
Om aan deze actie te kunnen deelnemen moet je ten minste 12 jaar oud zijn en dien je woonachtig te zijn in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Spanje, Italië, België, Nederland, Portugal, Zwitserland, Zuid-Afrika of Rusland.
Twee gratis downloadcodes (één voor de Nintendo 3DS en één voor de Wii U) waarmee je de vechter Mewtwo kunt downloaden, die in het voorjaar van 2015 beschikbaar zal zijn.
Als je beide games via je Club Nintendo-account hebt geregistreerd, log dan 48 uur later in bij Club Nintendo en klik op de banner van de Super Smash Bros.-actie. De soundtrack-cd dien je vóór 27 januari 2015, 23:59 uur aan te vragen. De downloadcodes voor Mewtwo dien je vóór 7 april 2015, 23:59 uur aan te vragen.
Elk lid van de Club Nintendo kan maar één keer deelnemen aan deze actie. Productregistraties in verband met deelname aan deze actie kun je combineren met deelname aan de 'Bonusgame-actie voor de Nintendo 3DS: winter 2014'. Je kunt deze actie echter niet combineren met andere acties, tenzij dit anders is bepaald in de algemene voorwaarden van zulke acties.