Dracula herrijst nogmaals. Als de maan vol is, zal zijn wederopstanding voltooid zijn. Als vampierendoder Nathan Graves moet jij Dracula's kasteel bestormen en je mentor redden voordat zijn levenskracht wordt gebruikt om Graaf Dracula tot leven te wekken.
In dit eerste deel van Castlevania voor de Game Boy Advance moet je monsters en reusachtige eindbazen verslaan. Verdien ervaringspunten en speciale krachten om nieuwe gebieden te ontdekken. Combineer verschillende kaarten om meer dan 80 unieke magische spreuken te maken, variërend van vuurzwepen tot ijsstormen. Leer Dracula het klappen van de zweep!