Castlevania: Aria of Sorrow
In deze derde Castlevania-game voor de Game Boy Advance gaan we vooruit in de tijd. We schrijven 2035. Na een zonsverduistering ontwaakt Soma Cruz - de nieuwe held - in een mysterieus kasteel. Ontdek de labyrinten en maak korte metten met de monsters die je tegenkomt.
Soma kan de zielen van verslagen vijanden verzamelen en zo nieuwe vaardigheden gebruiken. Er zijn er in totaal meer dan 100. Verlaat het kasteel voordat je wordt verslonden door het kwaad dat er loert. Als je het spel uitspeelt, krijg je toegang tot extra spelstanden en uitdagingen.