F-Zero: GP Legend
Het is het jaar 2201 en het ultrasnelle F-ZERO is de populairste sport in het universum. Bestuur acht verschillende personages, van veteraan Captain Falcon tot nieuwkomer Rick Wheeler, een agent die in het verleden gewond is geraakt en opnieuw wordt ingezet om de criminele bendes in te rekenen die F-ZERO uitbuiten voor eigen gewin.