Er zijn moeilijkheden in Metro City, want de Mad Gear-bende heeft de dochter van de burgemeester gekidnapt. De bende heeft er echter niet op gerekend dat burgemeester Haggar, voormalig Street Fighter, en het ijzersterke team van Cody en Guy haar te hulp schieten.