Fire Emblem: The Sacred Stones
Het vredige koninkrijk Renais is aangevallen door een voormalige bondgenoot, het Grado-imperium. De troonopvolgers van Renais moeten hun land bevrijden en het geheim ontdekken achter het verraad van Grado.
Dit geprezen deel van deze strategische RPG-serie brengt een boeiende nieuwe verhaallijn en verschillende nieuwe functies.
Beveel je eenheden - van de bekende Pegasus Knights tot splinternieuwe eenheden zoals de Mage Knights - en vecht in meer dan twintig levels vol epische zwaardgevechten en magische spreuken.