Game & Watch Gallery Advance
Speel zes gouwe ouwe spellen, en ontdek er nog meer, in Game & Watch Gallery Advance.
Deze verzameling bevat Mario’s Cement Factory, Donkey Kong Jr., Donkey Kong 3, Fire, Boxing en Rain Shower. Ieder spel heeft een moderne stand met vernieuwde graphics, geluid, gameplay, en nieuwe wendingen. Daarnaast kunnen ze ook in de klassieke stand gespeeld worden met de oorspronkelijke, nostalgische, LCD-stijl!
Hoe meer je speelt, tot hoe meer spellen je toegang krijgt. Er zijn nog meer klassiekers te ontdekken in deze verzameling games!