Golden Sun: The Lost Age
Keer terug naar Weyard en beleef de andere kant van het verhaal in dit vervolg op de originele RPG voor de Game Boy Advance. Golden Sun: The Lost Age vertelt het verhaal van Felix en zijn gezelschap en hun missie om Alchemy terug te geven aan de wereld. In het originele spel probeerden de personages deze potentiële catastrofe juist te voorkomen.
Speel als een nieuwe groep avonturiers en ontketen nieuwe Summon-magie en roep de hulp in van machtige Djinn. Als je het originele Golden Sun hebt voltooid, kun je door middel van een code gegevens overdragen om voorwerpen, statistieken en meer te ontgrendelen!