Kirby & The Amazing Mirror
In Kirby & The Amazing Mirror is er niet een Kirby maar vier, aangezien de robuste roze held in vier verschillend gekleurde kopies van hemzelf gesplitst wordt!
Een telefoontje op Kirby's mobieltje is genoeg om de anderen te hulp te laten schieten; samen staan zij voor de taak de harmonie herstellen in Dream Land.
Een avontuur vol plezier staat op je te wachten in het hoofdspel, terwijl de maffe minigames de kers op de veelkleurige taart vormen!