Mario Kart: Super Circuit
Het eerste deel van de Mario Kart-serie voor een handheld-systeem is razendsnel en hartstikke leuk! Mario Kart: Super Circuit biedt het beste uit Super Mario Kart en Mario Kart 64, en voegt daar twintig extra circuits en twintig klassieke circuits aan toe, die spelers kunnen vrijspelen.
Al je favoriete personages zijn aanwezig, inclusief Mario, Luigi, Yoshi en Wario. Je favoriete voorwerpen zijn er ook zoals het rode schild, de banaan en het alom gevreesde Spiny-schild!