De Mario Bros. slaan de handen ineen in deze hilarische RPG bomvol actie. De stem van prinses Peach is gestolen door een boze heks. Mario en Luigi moeten tot over de grens van Mushroom Kingdom gaan om haar stem te vinden terwijl ze vergezeld worden door een onwaarschijnlijke partner: Bowser!
Bestuur beide broers in de zoektocht door Beanbean Kingdom waar ze oog in oog komen te staan met wonderlijke wezens en bizarre vijanden. De spannende verhaallijn houdt je op het puntje van je stoel, de puzzels doen je hersenen kraken en de gevechten met nieuwe superbewegingen doen een beroep op je reflexen.