Mega Man Battle Chip Challenge
Je favoriete personages uit het Megaman Battle Network-universum zijn terug, klaar om helemaal los te gaan in de Battle Chip Grand Prix! Versla verschillende tegenstanders om uiteindelijk de ultieme prijs in de wacht te slepen: de ultra-zeldzame Battle Chip!
Bestuur je Net Navi met behulp van Battle Chips van verschillende typen elementen: vuur, water, elektriciteit of hout. Denk goed na en stem je Battle Chip af op het materiaal waaruit het strijdtoneel is opgebouwd; metaal ondersteunt elektro-aanvallen terwijl gras ze juist afzwakt.
Naast dat je kunt strijden in de Grand Prix kun je ook je krachten meten in enkele gevechten of je eigen toernooi creëren!